یه روز یه ترک و یه رشتی و یه اصفهانی ...!!

یه روز یه ترک بود ...

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.

شجاع بود و نترس.

در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد

او برای مردم ایران ، آزادی می خواست

و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند.

یه روز یه رشتی بود...

اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی.

او می توانست از سبزی جنگل های شمال و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند

اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را

و برای همین در برابر ستم ایستاد

آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند.

یه روز یه اصفهانی بود...

اسمش حسین خرازی

وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ، جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره.

کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان.

آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.

یه روز یه ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و...!

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند

و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند

و از آن پس "یه روز یه ... بود" را کردند جوک تا این ملت ، به جای حماسه های اقوام این سرزمین که به عشق همدیگر ، حتی جانشان را هم نثار کرده اند ، به "جوک ها " و "طعنه ها" و "تمسخرها" سرگرم باشند و چه قصه غم انگیزی!.

آخرین مطالب

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

ماجرای تکان دهنده نامه سردار قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

ماجرای تکان دهنده نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا(این اتفاق بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به امام خامنه ای(حفظه الله) اتفاق افتاده است.



سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.

ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !

یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !


 ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

امروز اینقدر از تو عصبانی هستند که رسما می خواهند تو را از ما بگیرند.اما سردار محبوب ما بدان که اگر بخواهند یک قاسم سلیمانی را ترور کنند،اول باید هزاران قاسم سلیمانی دیگر را از بین ببرند.حاج قاسم به روح امام قسم که حتی اگر بمیریم،دلشادیم که در راه اسلام عزیزمان،انقلاب پربرکت مان و در راه کسی جان دادیم که جز خدمت به این دو فکری در سر نداشت.

بسم الله الرحمن الرحیم
همه جا هست ولی هیچ جا نیست.
دستش هست اما خودش نیست.
اصلا به نظر نمی‌رسد مرد جنگی باشد. آن هم مردجنگی سپاه قدس.
سردار را همه می‌‍شناسند.
کابوس آمریکاست. به «شبح» معروف شده.
شبح برای آمریکا و اسراییل خیلی آزار دهنده است. 22سال از دست «شبح» زجر کشیدند، اکر کردند شهید شده است.
بی‌خود نبود سیدحسن بعد از شهادت عمادمغنیه گفت:
عمادمغنیه با شهادتش هزاران هزار عماد و سرباز جنگی برای شهادت ساخت.

حاج قاسم یعنی مالک اشتر سپاه علی
حاج قاسم یعنی سیدحسن نصرالله ایران
حاج قاسم یعنی عماد مغنیه.

ظاهرش مانند باطنش آرام است و متین. می‌گویند کلامش باطمانینه و در کمال آرامش است. این همه آرامش را جز در یاوران حزب‌الله و سربازان امام زمان(عج) دیده‌ای؟

با تمام آرامشی که دارد، کابوس آمریکا شده است.
حاج قاسم را می‌گویم.
تمام دنیا اسمش را می‌شناسند. خارج از ایران بیشتر از داخل معروف است حاج قاسم.

شیمون پرز ملعون با آن همه ادعا، وقتی به حاج قاسم میرسد مات و مبهوت می‌ماند.
خودش گفته: خاورمیانه روی انگشت اشاره ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد.

حاج قاسم دیروز علی‌اکبر امام خمینی بود و امروز سردار سپاه سیدعلی.
 دیروز در خاک جنوب می‎جنگید و امروز شرق و غرب همه در حیرت زیرکی او هستند.


اینجا صفحه تو است حاج قاسم.
قرار نیست پایان یابد.
ما با تو هستیم سردار.
تا فتح قدس
تا رسیدن به مولای‌مان مهدی(عج)
قدس، خواهیم آمد.

ما همه قاسم سلیمانی هستیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۳
سکوت5

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی اعلام کرد، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران گفت اسرائیل پاسخی مناسب بابت تجاوزاتش به غزه دریافت خواهد کرد. به گزارش این شبکه تلوزیونی سرلشکر قاسم سلیمانی وعده داد اسرائیل در زمان مناسب پاسخ حملاتش را دریافت می کند. اسکای نیوز  از قول سردار سلیمانی گفت: خلع سلاح مقاومت فلسطین بدعتی باطل و توهمی است که تحقق نخواهد یافت. وی در نامه ای خطاب به مردم فلسطین بر ادامه یاری رساندن ایران به گروه های مقاومت تاکید کرد و وعده داد به جنایات اسرائیل در زمان مناسب پاسخ داده خواهد شد.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارش خود آورده است: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در معدود اظهارنظر رسانه‌ای خود «جهنمی» را برای اسرائیل پیش‌بینی و اعلام کرد خلع سلاح شبه‌نظامیان فلسطینی «توهمی» بیش نیست.

سلیمانی خاطر نشان کرد: «مقابله با دشمن صهیونیست یک ضرورت است و جنبش مقاومت فلسطینی زمین و آسمان را برای اسرائیل تبدیل به جنهم خواهد کرد». وی افزود: «خلع سلاح مقاومت (فلسطین) وهمی است که تحقق پیدا نخواهد کرد». وی گفت: «شهادت برای فلسطین، آرزوی هر مسلمان شریف است».

قاسم سلیمانی فرمانده این نیرو به ندرت در رسانه‌های ایران ظاهر می شود و شهرتش به مرد در سایه و شخصی که به دقت تربیت یافته،  او را به عنوان یکی از بانفوذترین مسئولان در زمینه امنیت خاورمیانه معرفی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: «وقایع دردناکی که در فلسطین می گذرد قلب ما را به درد آورده است و قلبمان را آکنده از غم و اندوه کرده است». وی همچنین به «خشمی عمیق» اشاره کرد. اظهارات قاسم سلیمانی کمی پس از سخنرانی آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  منتشر شد که سه‌شنبه مسلح کردن فلسطینی‌ها را خواستار شد و اسرائیل را به «نسل‌کشی» در غزه متهم کرد.

اما محمد صادق الحسینی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی نیز درباره دو بیانیه ای که فرمانده گردان های عزالدین قسام و فرمانده سپاه قدس ایران در حمایت از نیروهای مقاومت فلسطین صادر کرده اند و اینکه این دو بیانیه مقدمه مرحله تازه ای در جنگ اسرائیل و فلسطین در غزه خواهد بود گفت: بله این کاملا درست و بسیار مهم است. اولا، سردار حاج قاسم سلیمانی نویسنده و یا تحلیلگر سیاسی نیست و نیز یک ژنرال بازنشسته هم نیست و بیانیه وی هم یک بیانیه ابراز همبستگی و همدردی نیست . سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران است. کسی که یک عمر زیر نظر فرماندهی کل قوا یعنی آیت الله خامنه ای کار کرده  است. بنابر این وی ماموریت دارد تا نیروهای مقاومت فلسطین را حمایت کند و مانع سقوط غزه شود به این معنی که نگذارد پیروزی از کف آنها خارج شود. کشورهای عربی و اسلامی و جهانی می خواهند پیروزی محقق شده را از فلسطینی ها در جنگ بربایند

وی گفت: بیانیه ای محمد الضیف صادر کرد و سردار قاسم سلیمانی در تکمیل آن بیانیه صادر کرد و هر دو با یک هدف آن را صادر کردند نشان دهنده این است که جنگ در مرحله جدیدی قرار گرفته است که نیروهای مقاومت آن را شروع خواهند کرد و جنگ شکل دیگری به خود خواهد گرفت و هیچ یک از دستگاه های اطلاعاتی عربستان و ترکیه  و قطر و واشنگتن و تل آویو نیز نخواهند توانست جلوی این مرحله انتقالی جدید را بگیرند.

 

عبد الباری عطوان،  سردبیر روزنامه رای الیوم در لندن در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین درباره دلایل اقدامات دیوانه وار اسرائیل در غزه گفت:  اسرائیل اکنون از سه موضوع به شدت هراسناک شده و در حقیقت از سه طرف در دام افتاده است.

موضوع اول، بیانیه ای است که برای اولین بار محمد الضیف، فرمانده کل گردان های عزالدین قسام صادر کرد. وی در این بیانیه تاکید کرده است که نیروهای مقاومت به هیچ عنوان عملیات های نظامی و موشک های خود را متوقف نخواهد کرد مگر اینکه تمام شرط های فلسطینیان از جمله برداشته شدن محاصره غزه محقق شود. از سوی دیگر گروهی از جوانان از زیر زمین و از راه تونل ها به قلب شهرک های اسرائیلی نفوذ کردند. اسرائیلی ها مثل موش از دست آنها فرار کردند. در این عملیات جوانان مقاومت ده نظامی اسرائیلی را به قتل رساندند و سلاح های آنها را به غنیمت گرفتند و به سلامت برگشتند و حتی یک نفر از آنها زخمی نشد. این عملیات کاملا بی سابقه بود.

اما موضوع سومی که اسرائیل را به شدت نگران کرده است، بیانیه ای است که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران صادر کرده است. این بیانیه نیز حاوی پیام های بسیار مهمی است. در این بیانیه آمده است، ما با ملت فلسطین و همراه آنها هستیم. ما حامی نیروهای مقاومتیم. ما اجازه نمی دهیم نیروهای مقاومت را خلع سلاح کنید و گرفتن سلاح از مقاومت خیال باطل است. ما جام خشم خود را در زمان مناسب بر سر اسرائیلی ها می ریزیم. این بیانیه ها اهمیت زیادی دارند. اسرائیلی ها کاملا سردرگم شده اند و نمی دانند چه کار می کنند. شهروندان و مدارس را بمباران می کنند. اگر آنها پیروز هم بشوند به چه قمیت پیروزی را به دست خواهند آورد. آیا پیروزی به قیمت ارتکاب چنین جنایاتی می ارزد. کشتار شهروندان  نشان دهنده این است که آنها نتوانسته اند به سران مقاومت دست پیدا کنند. آنها حتی قادر نبوده اند یک سانتیمتر از خاک غزه را در قمست شرقی تصرف کنند و به تونل هایی که از آن صحبت می کنند برسند.

پایگاه خبری «المیادین»، «ابو‌مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در سخنانی از پیام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از مقاومت فلسطین تقدیر کرد.
ابومجاهد با بیان اینکه «از پیام سلیمانی اینگونه فهمیده می‌شود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت در جریان است» تاکید کرد که این پیام نشان داد که محور مقاومت و متحدانش فلسطین و مقاومتش را تنها نخواهند گذاشت».
وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و متحدانش مانند آمریکا خواستار خلع سلاح مقاومت در غزه و فلسطین هستند، تصریح کرد: به متحدان خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت هرگز از حتی یک فشنگ خود هم صرف‌نظر نمی‌کند و سازش بر سر سلاح و رزمندگان صورت نخواهد گرفت.
همچنین «عبدالباری عطوان» تحلیلگر معروف دنیای عرب در مطلبی به بررسی پیام فرمانده  سپاه قدس ایران پرداخت. عطوان می‌نویسد:  بدون شک این پیام باعث بالا رفتن روحیه مقاومت در نوار غزه و در طرف مقابل دستپاچگی مقامات اسرائیلی و تمامی کشورهای عربی که بی صبرانه منتظر پیروزی «اسرائیل» هستند، شد و ایران همان کسی بود که مقاومت فلسطین را با تجربه ساخت موشک همراهی کرد و  آن را قادر ساخت صاحب موشک هایی شود که بتواند تل‌آویو، حیفا، «نتانیا»، «ایلات» و «دیمونا» را هدف قرار دهد و حدود 4 میلیون اسرائیلی را به پناهگاه بکشد، علاوه بر این کمک ایران برای تجهیز مقاومت به موشک های ضد زره لیزری «کورنیت» مانع از ورود تانکهای اسرائیلی به عمق نوار غزه شد. با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی سرلشگر سلیمانی، شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است و آتش‌بس با موافقت بر تمام خواست‌های مقاومت از جمله برداشتن محاصره غزه و بازگشایی معابر نیز نزدیک است.
پایگاه خبری میدل ایست آنلاین نیز با اشاره به پیام فرمانده سپاه قدس ایران برای مقاومت فلسطین، از وی به عنوان قدرتمندترین فرمانده خاورمیانه یاد کرد.

روزنامه «تایمز اسرائیل»، از جمله مطبوعاتی است که به این موضوع پرداخته و می‌نویسد، فرمانده نیروهای قدس، درخواست‌های غرب برای خلع سلاح حماس را رد کرده و از جنبش اسلامی فلسطین در غزه خواسته، زمین و آسمان را برای رژیم اسرائیل به جهنم تبدیل کنند.

این روزنامه اشاره می‌کند که سردار سلیمانی تأکید کرده، مقابله با دشمن صهیونیستی یک ضرورت است. در این مطلب اشاره شده که هرچند اخبار و تصاویر اندکی از سردار سلیمانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود، از چهره‌های سر‌شناس امنیتی در منطقه غرب آسیا شناخته شده و مشهور است.

گفتنی است سخنان سردار سلیمانی، بیش از همه مورد توجه مطبوعات و رسانه‌های رژیم اسرائیل قرار گرفته است.

در همین راستا، روزنامه «وال استریت ژورنال» با انتشار مطلبی از نگرانی آمریکا و رژیم اسرائیل از افزایش کمک‌های نظامی ایران به حماس خبر داده است. این روزنامه می‌نویسد در سه سال اخیر، حمایت‌های ایران از سازمان فلسطینی حماس به شکل چشمگیری کاهش یافته بود؛ اما هر چه نبرد میان رژیم اسرائیل و نیروهای فلسطینی در غزه بیشتر طول می‌کشد، این نگرانی در میان مقامات آمریکایی و اسرائیلی شدت می‌یابد که احتمال دارد ایران نسبت به افزایش فرستادن کمک‌های تسلیحاتی به غزه اقدام کند. این روزنامه همچنین می‌نویسد سخنان اخیر رهبر ایران درباره ضرورت کمک به فلسطینی‌ها، این نگرانی را بیش از پیش افزایش داده است.

در همین حال، اخباری نیز مبنی بر اعزام واحدهای نظامی ویژه ایران به مناطق کردنشین عراق برای مبارزه با گروه‌های تروریست تکفیری منتشر شده است. روزنامه «الشرق الاوسط» به نقل از یک منبع امنیتی کرد عراقی می‌نویسد، ۲۰۰ نیروی نظامی کاملاً مجهز و آموزش دیده ایرانی در روزهای اخیر از فرودگاه بین المللی سلیمانیه وارد عراق شده و به سمت کرکوک رفته‌اند تا نسبت به پاسداری از اماکن مقدس شیعیان و همچنین کمک به شکست محاصره برخی شهرهای عراق از سوی تروریست‌های تکفیری اقدام کنند.

الشرق الاوسط می‌نویسد: این نخستین بار است که اخباری مبنی بر ورود نیروهای ویژه ایرانی از راه کردستان به خاک عراق منتشر می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۶
سکوت5

الهام چرخنده: شبکه های ماهواره ای علیه من تهمت و فحاشی کردند!!!



الهام چرخنده: احتیاج به « ۹ دی» فرهنگی داریم
 
جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی عصردیروز با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی الهام چرخنده با بیان اینکه بخش فرهنگ ما به « ۹ دی» فرهنگی احتیاج دارد، گفت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند ... به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی  با حضور جمع کثری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.
در این جشن، الهام چرخنده برای اولین بار سخنانی در خصوص مشکلاتی که برای او پس از گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب در شبکه چهارم سیما پیش آمده بود، ارائه کرد.
هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .

 جشن فرهنگ و هنر انقلاب به منظور تقدیر از جوانان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب با حضور تعدادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار چمران این دانشگاه برگزار شد.

محمدرضا سرشار، حجت‌الاسلام زائری، انیسیه شاه‌حسینی، جمال شورجه، فرج‌الله سلحشور، علی‌محمد مودب، جهانگیر الماسی و سیدضیاءالدین دری دراین مراسم حضور داشتند.

الهام چرخنده در ادامه این مراسم روی سن آمد و در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برایش بوجود آمده گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و به مناسبت 13 رجب تولد آقا امیرالمومنین در پیشگاه دانشجویان و اساتید محترم در عرصه هنر و فرهنگ هستم.

چرخنده ادامه داد: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال می‌شود. متوجه شدم که چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در همان شرایط بود که دلم شکست و غصه دار شدم. اما همان لحظه یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که گفته بود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ناراحت شوید. بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع به فحاشی، تهمت و تهدید کردند. و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند. و می‌گفتند که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید.

چرخنده افزود: به عنوان یک سینماگر متوجه شدم این حال، حال بسیار خوبی است. این ماجرا ادامه پیدا کرد و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رسید و همه چیز در اینستگرام شروع شد. در شب تولد پسرم، شیشه‌های ماشینم را شکستند. همان جا خطاب به حضرت علی (ع) گفتم یا علی(ع) حواس شما هست؟ من متوجه می‌شوم که غربت شیعه چقدر سخت بوده است. در همان زمان غصه الهام چرخنده و باور قلبی‌اش از بین رفت تنها یک جمله(اعتصموا بحبل الله جمیعا ) به ذهنم آمد و احساس کردم بچه مسلمانان و عاشقان مولا هستند و مرا تنها نگذاشتند. و همان روز به لباس سنتی ایران ملبس شدم که به انگلیسی روی آن نوشته بودم من همه جانم فدای امیرالمومنین، رهبرم، خاکم، تمام مسلمین. در نتیجه این اقدام حال آنهایی که از من بد بود، بدتر شد.

این بازیگر ادامه داد: الآن که اینجا ایستادم کمرم درد می‌کند چون دیشب دوباره به جرم عاشقی مرا با چوب زدند.

چرخنده با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ دسته و رنگ خاصی نیست یادآور شد: وطنم بوی آرامش، صبر و ایمان می‌دهد. و من هم یک بچه مسلمان هستم. تحصیلاتم مهندسی معماری است و با افتخار می‌گویم که قاری قرآن بودم و سالها در بخش بسیج مساجد نقاشی تدریس کردم. از سال 79 وارد سینما شدم اما فکر می‌کنم دیگر تصویرم را نبینید چون برایم پیام فرستاده بودند که خانم چرخنده سینمای ما جای چنین زنانی نیست. برایم این سوال بوجود آمد که فضای فرهنگی ما جای چه نوع زنانی است؟ امیدوارم که همچنان خداوند این قدرت و یاری را به من بدهد. پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو.

وی در خصوص تبدیل ارزشها به ضد ارزشها توضیح داد و گفت: من سالهای زیادی خارج از کشور بودم و مستند آیین ساختم. و به تمام سنت‌ها و فرقه‌ها احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که ارزشها تبدیل به ضد ارزشها شده است. فکر می‌کنم بخش فرهنگی ما احتیاج به یک هدیه فرهنگی دارد؛ بنابراین یک بسته فرهنگی برای مقابله با دشمنان دارم. به نظرم سینمای ما جای پاکی و ایمان و یک نوع سینمای واقعی است که به فرهنگ ایران کمک کرده است.

چرخنده در پایان گفت: بسته فرهنگی‌ام این است که تولد آقا امیرالمومنین را به حضرت آقا رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک بگویم و به ایشان بگویم انشا الله سایه شما مستدام باشد و روز پدر هم برشما مبارک.

 همچنین چرخنده در تازه‌ترین پست اینستاگرام‌اش نوشت: «دلم شکست...اما؛ عجیب محکمتر شدم !! وقتی شنیدم : آقایان در آن سر دنیا؛ دورتر از خاک میهنم ؛ وطنم ؛ دینم با فریاد به الهام خواهر شما مردم نازنین ؛ هزاران تهمت و ناروا و .....فرستادند ....باکی نیست !! چرا که من آزاد هستم و بر باورم راسخ...آری ؛؛ من دختر ایران زمین. مرید مولایم...و محکم و با قدرت همچون زنان سرزمینم قامت میدرم و فریادی در سکوت سر میدهم با ایمان .......درود به حضور زیبا و نجیب خاتون ایرانی .......... الهام تن نمایی نکرد ؛؛؛ بل باورش را همچون اشعارش عریان رخ نمایی نمود ....... یا علی .... الهام چرخنده...»


چرخنده گفت: بعد از پخش صحبت‌های من در شبکه‌های مختلف منافقین، مخالفین و ضدانقلاب انتقادات زیادی به من شد همچنین دوستان سینما لطف زیادی به من اظهار داشتند و پیامک‌های برایم ارسال کردند و من در مجموع متوجه شدم که آنها چقدر از کلام من ناراحت هستند.


این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من هم آدم هستم و از این واکنش‌ها دلم شکست اما یاد فرمایش امام خمینی افتادم که فرمود زمانی ناراحت باشید که دشمن از شما تعریف کند.


وی با بیان اینکه از قوم لر بختیاری است، اظهار داشت: شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای که دور از کشور هستند و مرده باد و زنده باد سر می‌دهند شروع به فحاشی و تهمت و تهدید علیه من کردند و سپس این ماجرا به صفحات اجتماعی رسید البته اینجا لازم است که بگویم من فیس بوک ندارم اما در اینستاگرام فعالیت می‌کنم. آنها در روز ششم اردیبهشت ماه که شب تولد پسر شانزده‌ ساله‌ام بود شیشه ماشین من را خرد کردند و من آنجا گفتم یا علی آیا حواست هست؟ من دارم می‌فهمم غربت شیعه چقدر سخت بوده است.
هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین»


چرخنده اظهار داشت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین» عکس گرفتم و حال آنها بد و بدتر شد. به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند.


این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ حزب و دسته خاصی نیست بیان داشت: من یک بچه مسلمان هستم تحصیلاتم مهندسی معماری است و در مهدیه قاری قرآن بوده‌ام. اما فکر می‌کنم پس از این تصویرم را زیاد نبینید چون به من پیام داده‌اند که خانم چرخنده سینمای ما جای این‌جور زن‌ها نیست پس سینمای ما جای چه جور زن‌هایی است؟


وی افزود: پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو اما حالا ما باید ببینیم چه شده که در این کشور ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شده است؛ بخش فرهنگ ما به « ۹ دی» فرهنگی احتیاج دارد.


چرخنده در پایان گفت: من یک بسته فرهنگی برای دشمنانمان دارم که مرا در راهم ثابت قدم کردند و در همین جا تولد آقا امیرالمومنین را به رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک می‌گویم آقا ان‌شاءاله که سایه‌تان .مستدام باشد. روز پدر بر شما مبارک


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۴
سکوت5

 الهام چرخنده  بازیگر زن سریال آوای باران بخاطر اعتقاداتش مورد حمله و اهانت ارازل و اوباش قرار گرفت.

به گزارش  «خبرنامه داشجویان ایران»: پس از آنکه این بازیگر زن چندی پیش و در ایام نوروز، به رسم ادب ابتدا عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت، موج تخریب ها و توهین ها علیه وی آغاز شد و کار به جایی رسید که عده ای به خودرو وی حمله کردند و باشکستن شیشه های ماشین وی، او را مورد اهانت و توهین قرار دادند.

پروانه معصومی نیز که در دیدار سال 89 بازیگران با مقام معظم رهبری حضور داشت و در این دیدار دقایقی به صحبت و سخنرانی پرداخت، از این قاعده مستثنی نماند و در فضاهای مجازی نیز کمپین های توهین و تنفر و تخریب علیه وی به راه انداختند.

محمد رضا شریفی نیا، بخاطر بازی در فیلم هایی نظیر اخراجی ها و قلاده های طلا و همچنین حضور در دیدار های مقام معظم رهبری ، از سوی جریانی خاص بشدت مورد تخریب و توهین قرار گرفته و کمپین هایی علیه وی راه اندازی شده است.

علی رام نورایی، بخاطر بازی در فیلم  ضد فتنه ی  قلاده های طلا بارها مورد تهدید و توهین و تخریب توسط اراز اوباش و معاندین نظام قرار گرفته است.

نقش آفرینی امین حیایی در فیلم قلاده های طلا حاشیه ساز بود. وی پس از این فیلم از موج حملات و توهین و تحریم ها در امان نماند و بارها بخاطر بازی در این فیلم مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۲
سکوت5

سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص حوادث غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد. متن کامل این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ألاتقاتلون قوماً نکثوا أیمانهم وهموا بإخراج الرسول وهم بدؤوکم أول مرة أتخشونهم فالله أحق أن تخشوه ان کنتم مؤمنین..(سوره مبارکه التوبة 13).
عزیزان فلسطین، تمامی فلسطین و در غزه پایمرد و مقاوم...
سلام بر شما از قلب و رحمت و برکات پروردگار بلندمرتبه.
ای کسانی که در این لحظات باشکوه از تاریخ امت و آزادگی انسانیت، زیباترین نشانه‌های مقاومت و مقابله با دشمنی ستمکار بر ملت فلسطینی قهرمان ما را در غزه می‌نویسید...ای کسانی که به دشمن اشغالگر و توطئه گران همراه او از دور و نزدیک درس مبارزطلبی و مبارزه برای حق و کرامت را می‌دهید.فلسطین آن قلب تپنده‌ای است که خون را در رگهای بشریت جاری می‌کند تا به انسانیت حیاتی جدید را در هر زمان تقدیم کند.فلسطین به جهان سعادت را هدیه می‌کند و با خون فرزندان و کودکان مظلومش خوشه‌های آزادی و آزادگی را آبیاری می‌کند، وجدان‌ها را تکان می‌دهد و ملتها را از خواب عمیق خود بیدار می‌کند.
فلسطین در این برهه از زمان، حد فاصل بین حق و باطل، ستم و عدالت و ظالم و مظلوم است.فلسطین آتشفشانی الهی است که نمی‌توان آن را جز با نابودی اشغالگر غاصب خاموش کرد.سلام خدا بر این زنان و مردان محکم و مقاوم که پرچم انسانیت پاک و مطهر را بالا بردند و با پایمردی‌شان، رایت اسلام را بر فراز نشاندند.
رحمت و غفران خدا بر شهدا؛ شهدای فلسطین و مقاومت.سلام بر فرماندهان مقاومت که نامهای خود را با حروف شرف در تاریخ فلسطین ثبت کردند؛ فرماندهانی که سازش نمی‌پذیرند و در برابر فشارهای تسلیم و توطئه‌های تسلیم پذیری، عقب‌نشینی نمی‌کنند.سلام بر برادران من، سران سیاسی حماس و جهاد اسلامی و همه گروه‌های مقاومت...
سلام و درود به فرماندهان و مقاومان در گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس، ابوعلی مصطفی، شهدای الاقصی و تیپ ناصر صلاح‌الدین و همه مجاهدان و جنبش‌های مقاومت در روی زمین.
منظره‌های دردناک فلسطین قلب‌های ما را خون می‌کند و سینه‌هامان را اندوه شدید در بر می‌گیرد؛ اندوهی که در جوهره خود خشم عمیق را دارد؛ خشمی که جام آن در زمانی مناسب بر سر صهیونیست‌های جنایتکار خواهد ریخت.لعنت خدا بر آن که بر شما ستم کرد و می‌کند...لعنت خدا بر هر ظالمی که از این رژیم جنایتکار دفاع کرد و می‌کند؛ از آن حمایت کرد و می‌کند و به‌ویژه در رأس این ستم جهانی، آمریکا...
لعنت خدا بر هر کس که راه‌های امدادرسانی را به‌روی شما بست و با صهیونیست‌ها در جنایت‌های‌شان شریک شد.لعنت خدا بر هر کس که اندوه شما و تلخکامی‌تان را می‌بیند و با سکوت بزدلانه اجازه قتل ملت مظلومتان را می‌دهد.تمام جهان بداند که خلع سلاح مقاومت، جوسازی باطلی است؛ وهمی است که محقق نمی‌شود؛ رؤیاهایی که در بیداری تعبیر نمی‌شوند و آرزوهایی که به گورها برده خواهند شد.
ما در محضر خدای عزوجل، با شهدا عهد می‌بندیم که بر عهد خود پایبند بمانیم و دگرگونه نشویم؛ همان‌گونه که بودیم و هستیم به تکلیف دینی خود در حمایت از مقاومت عمل کنیم؛ ما تأکید می‌کنیم که در اصرار برای پیروزی مقاومت و بالابردن آن تا پیروزی ادامه خواهیم داد تا اینکه زمین و آسمان و دریا برای صهیونیست‌ها تبدیل به جهنم شود و قاتلان و مزدوران بدانند که حتی یک لحظه هم از دفاع از مقاومت، حمایت آن و پشتیبانی ملت فلسطین دست برنخواهیم داشت و تردیدی در این امر نخواهیم کرد.
به همه یادآوری می‌کنیم که ما عاشقان شهادتیم و شهادت در راه فلسطین و در مسیر قدس، آرزویی برای هر مسلمان شریف است و بلکه آزادگان به این امر افتخار می‌کنند.در این لحظه مهم در تاریخ امتمان، می‌گوییم و همه برادران را توصیه می‌کنیم که تفنگ و سلاح و خون و کرامت خود را در دفاع از انسانیت و اسلام که در فلسطین خلاصه شده است، به کار گیرند؛ به‌جای اینکه با یکدیگر بجنگند، جنگی که دشمنان را شاد می‌کند و توان‌ها (در جبهه خودی) را می‌زداید.وحدت برای فلسطین، دشمنان را دچار وحشت و تمام جهان را برای غاصبان آن ناامن می‌کند.
سربلندی، اعتلا، پیروزی و توفیق الهی برای همه زنان و مردان مجاهد و مقاوم و شجاع و صبور در راه فلسطین عزیز آرزو دارم.واقتلوهم من حیث ثقفتموهم وأخرجوهم من حیث أخرجوکم (البقرة 191).
قاتلوهم یعذبهم الله بأیدیکم ویخزهم وینصرکم علیهم ویشف صدور قوم مؤمنین (التوبة 14)...
 بازتاب پیام فرمانده سپاه قدس
پیام سرلشگر قاسم سلیمانی بازتاب گسترده ای داشت. به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «المیادین»، «ابو‌مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در سخنانی از پیام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از مقاومت فلسطین تقدیر کرد.
ابومجاهد با بیان اینکه «از پیام سلیمانی اینگونه فهمیده می‌شود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت در جریان است» تاکید کرد که این پیام نشان داد که محور مقاومت و متحدانش فلسطین و مقاومتش را تنها نخواهند گذاشت».
وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و متحدانش مانند آمریکا خواستار خلع سلاح مقاومت در غزه و فلسطین هستند، تصریح کرد: به متحدان خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت هرگز از حتی یک فشنگ خود هم صرف‌نظر نمی‌کند و سازش بر سر سلاح و رزمندگان صورت نخواهد گرفت.
همچنین «عبدالباری عطوان» تحلیلگر معروف دنیای عرب در مطلبی به بررسی پیام فرمانده  سپاه قدس ایران پرداخت. عطوان می‌نویسد:  بدون شک این پیام باعث بالا رفتن روحیه مقاومت در نوار غزه و در طرف مقابل دستپاچگی مقامات اسرائیلی و تمامی کشورهای عربی که بی صبرانه منتظر پیروزی «اسرائیل» هستند، شد و ایران همان کسی بود که مقاومت فلسطین را با تجربه ساخت موشک همراهی کرد و  آن را قادر ساخت صاحب موشک هایی شود که بتواند تل‌آویو، حیفا، «نتانیا»، «ایلات» و «دیمونا» را هدف قرار دهد و حدود 4 میلیون اسرائیلی را به پناهگاه بکشد، علاوه بر این کمک ایران برای تجهیز مقاومت به موشک های ضد زره لیزری «کورنیت» مانع از ورود تانکهای اسرائیلی به عمق نوار غزه شد. با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی سرلشگر سلیمانی، شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است و آتش‌بس با موافقت بر تمام خواست‌های مقاومت از جمله برداشتن محاصره غزه و بازگشایی معابر نیز نزدیک است.
پایگاه خبری میدل ایست آنلاین نیز با اشاره به پیام فرمانده سپاه قدس ایران برای مقاومت فلسطین، از وی به عنوان قدرتمندترین فرمانده خاورمیانه یاد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۸
سکوت5